FAQ
1. Kiedy odbędzie się następny Kongres?
XIII Międzynarodowy Kongres Azjatycki odbędzie się 20-22 maja 2026 roku w Toruniu.
2. Do kiedy mogę zarejestrować udział w XII Kongresie?
Zgłoszenia przyjmujemy do 30 kwietnia 2026 roku.
3. Czy mogę zgłosić udział po tym terminie?
Możliwość rejestracji zostanie wyłączona 5 maja 2026 roku o godz. 23:59.
4. Zarejestrowałem /-am udział, co dalej?
Po pomyślnej rejestracji w systemie każdy uczestnik otrzymuje automatyczne powiadomienie o zgłoszeniu na Kongres. W zwrotnym mailu znajdują się wszystkie informacje niezbędne do sfinalizowania Państwa zgłoszenia.
5. Zarejestrowałem/-am udział, ale nie otrzymałem/-am potwierdzenia.
Podczas rejestracji wystąpił błąd lub nie uzupełniono wszystkich wymaganych danych. Prosimy o ponowienie rejestracji.
6. Jaka jest wysokość opłaty konferencyjnej?
Opłata dotyczy wyłącznie uczestników sesji naukowych i zależna jest od deklarowanej przez uczestnika formy udziału. Warianty opłat znajdują się w formularzu rejestracyjnym.
7. Na jaki rachunek mam wpłacić opłatę konferencyjną?
Opłatę należy uregulować dopiero po otrzymaniu ostatecznego maila potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia
Towarzystwo Azji i Pacyfiku
Nazwa banku: Santander Bank Polska
Nr konta: 16 1500 1751 1217 5003 8726 0000
IBAN: PL16 1500 1751 1217 5003 8726 0000
SWIFT/BIC: WBKPPLP.
8. Kiedy mogę uiścić opłatę za udział w Kongresie?
Opłatę za udział w Kongresie można uiścić natychmiast po otrzymaniu automatycznego powiadomienia o zgłoszeniu.
9. Czy mogę prosić o fakturę przedpłatową?
Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl
10. Czy mogę otrzymać ostateczną fakturę?
Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl
11. Kiedy pojawi się szczegółowy program paneli?
Moment publikacji szczegółowego programu Kongresu jest ściśle zależny od terminowego przesyłania zgłoszeń przez uczestników i planowany na 15 maja 2025 roku.
12. Do kiedy mogę przesłać tekst do publikacji pokonferencyjnej?
Teksty po XIII Międzynarodowym Kongresie Azjatyckim należy przesyłać do 30 września 2026 roku.
13. Kiedy ukażą się publikacje pokongresowe?
Pytania w sprawach publikacji proszę kierować do dr. Daniela Kawy: publication@iacongress.pl
14. Nie otrzymałem/-am zaproszenia do udziału w bankiecie dyplomatycznym. Czy mogę przyjść mimo wszystko?
Osoby, które nie otrzymały zaproszenia na zamkniętą część Kongresu zapraszamy do udziału w uroczystym bankiecie dla wszystkich uczestników, który odbędzie się 22 maja 2026 roku o godz. 19:30 w Zajeździe Staropolskim.
15. Zarejestrowałem/-am udział stacjonarny i zapłaciłem/-am za udział w Kongresie, ale muszę zmienić formę udziału na zdalną. Czy mogę prosić o zwrot części uiszczonej opłaty?
Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl
16. Wystąpiłem/-am zdalnie. Kiedy otrzymam certyfikat?
Certyfikaty dla uczestników zdalnych zostaną przesłane na życzenie uczestnika, ale nie szybciej niż po zakończeniu konferencji. W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt.
FAQ
1. Kiedy odbędzie się następny Kongres?
XIII Międzynarodowy Kongres Azjatycki odbędzie się 20-22 maja 2026 roku w Toruniu.
2. Do kiedy mogę zarejestrować udział w XII Kongresie?
Zgłoszenia przyjmujemy do 30 kwietnia 2026 roku.
3. Czy mogę zgłosić udział po tym terminie?
Możliwość rejestracji zostanie wyłączona 5 maja 2026 roku o godz. 23:59.
4. Zarejestrowałem /-am udział, co dalej?
Po pomyślnej rejestracji w systemie każdy uczestnik otrzymuje automatyczne powiadomienie o zgłoszeniu na Kongres. W zwrotnym mailu znajdują się wszystkie informacje niezbędne do sfinalizowania Państwa zgłoszenia.
5. Zarejestrowałem/-am udział, ale nie otrzymałem/-am potwierdzenia.
Podczas rejestracji wystąpił błąd lub nie uzupełniono wszystkich wymaganych danych. Prosimy o ponowienie rejestracji.
6. Jaka jest wysokość opłaty konferencyjnej?
Opłata dotyczy wyłącznie uczestników sesji naukowych i zależna jest od deklarowanej przez uczestnika formy udziału. Warianty opłat znajdują się w formularzu rejestracyjnym.
7. Na jaki rachunek mam wpłacić opłatę konferencyjną?
Opłatę należy uregulować dopiero po otrzymaniu ostatecznego maila potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia
Towarzystwo Azji i Pacyfiku
Nazwa banku: Santander Bank Polska
Nr konta: 16 1500 1751 1217 5003 8726 0000
IBAN: PL16 1500 1751 1217 5003 8726 0000
SWIFT/BIC: WBKPPLP.
8. Kiedy mogę uiścić opłatę za udział w Kongresie?
Opłatę za udział w Kongresie można uiścić natychmiast po otrzymaniu automatycznego powiadomienia o zgłoszeniu.
9. Czy mogę prosić o fakturę przedpłatową?
Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl
10. Czy mogę otrzymać ostateczną fakturę?
Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl
11. Kiedy pojawi się szczegółowy program paneli?
Moment publikacji szczegółowego programu Kongresu jest ściśle zależny od terminowego przesyłania zgłoszeń przez uczestników i planowany na 15 maja 2025 roku.
12. Do kiedy mogę przesłać tekst do publikacji pokonferencyjnej?
Teksty po XIII Międzynarodowym Kongresie Azjatyckim należy przesyłać do 30 września 2026 roku.
13. Kiedy ukażą się publikacje pokongresowe?
Pytania w sprawach publikacji proszę kierować do dr. Daniela Kawy: publication@iacongress.pl
14. Nie otrzymałem/-am zaproszenia do udziału w bankiecie dyplomatycznym. Czy mogę przyjść mimo wszystko?
Osoby, które nie otrzymały zaproszenia na zamkniętą część Kongresu zapraszamy do udziału w uroczystym bankiecie dla wszystkich uczestników, który odbędzie się 22 maja 2026 roku o godz. 19:30 w Zajeździe Staropolskim.
15. Zarejestrowałem/-am udział stacjonarny i zapłaciłem/-am za udział w Kongresie, ale muszę zmienić formę udziału na zdalną. Czy mogę prosić o zwrot części uiszczonej opłaty?
Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl
16. Wystąpiłem/-am zdalnie. Kiedy otrzymam certyfikat?
Certyfikaty dla uczestników zdalnych zostaną przesłane na życzenie uczestnika, ale nie szybciej niż po zakończeniu konferencji. W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt.


Organizatorzy

Partnerzy strategiczni


Partnerzy

Partnerzy medialni

Promocja marek regionalnych


